Eve of Destruction Classic 2.0

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hslan.Simpson
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Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von hslan.Simpson »

Dank der unermüdlichen Arbeit von Lotte und seinem Team steht nun ab heute eine neue Version von Eve of Destruction Classic bereit und hat die Versionsnummer 2.0 .
Neben etlichen Detailverbesserungen sind auch die classic maps von BF1942 komplett überarbeitet worden und nun mit intergriert.
Hier eine Liste mit den Veränderungen:

Code: Alles auswählen

game
----
new Intro
ingame credits updated


new vehicles
------------
Tango Riverboat


vehicle modifications
---------------------
helicopters:	re-added spin effect 
		(if helicopter is heavily damaged, pilot loses control)
		the code had been lost in some of the last releases

MI-4A & MI-8A:	AT rockets added
MI-8A:		Co-Pilot & 12mm Cannon added
B-52: 		water damage fixed
SA-2 rocket: 	increased entry radius
Corsair A-7:	increased torque
PBR Napalm:	ingame name fixed
Type 63 AA:	increased MG radius
BMP-1:		added small slewing range to rocket 

most vehicles have got new sounds and explosion effects
some vehicles have got improved physics


new weapons
-----------
SKS Bayonet (NVA)


weapon modifications
--------------------
M16 magazine size increased from 25 to 30
most weapons have got new sounds and effects


misc modifications
------------------
repaired viewdistance of some buildings


new maps
--------
Operation Chopper
Operation Irving
River Bend
The Valley
Tour of Duty
Way to Bien Hoa
Urban Warfare


new maps converted from BF 1942
-------------------------------
these maps have been totaly rebuild and are no 1:1 conversions !

Aberdeen
Battle of Britain
Battle of the Bulge
Battleaxe
Berlin
Bocage
Coral Sea
El Alamein
GuadalCanal
Invasion of the Philippines
Iwo Jima
Kharkov
Kursk
Liberation of Caen
Market Garden
Midway
Omaha Beach
Stalingrad
Tobruk
Wake


overworked maps
---------------
Dawn at the rice paddies
Heart of darkness
No Escape
The Rockpile


all maps
--------
fixed pathfinding issues
fixed flag settings


misc map changes
----------------
Aftermath		fixed Bunker2 entrance, fixed ingame map
An Lao Valley		removed Temple & Lumbermill controlpoints
Baytown			Multiplayer bug fixed
Brown Water Navy	fixed a MG position
Charly's Nest		Multiplayer bug fixed, removed helicopters
Dong Hoi		fixed ingame map
Face to face		fixed a wreck with no collision physics. Replaced tanks with APC's. Fixed viewdist.
Fixed			fixed a MG spawnposition
Gazala			fixed tickets, CTF fixed, Multiplayer bug fixed
Hidden Lake Valley	fixed some flying trees
Hue Thien Mu		fixed loadscreen
Jocoseness		fixed COOP crash
Jocoseness Rats		fixed COOP crash
Jungle Mission		fixed some wrong placed trees, fixed ground textures
Khe Sanh		fixed a mediclocker
Lang Son		Multiplayer bug fixed
My_Son			removed some plants to prevent lag
Na San			fixed a ladder
No Escape		fixed a 'flying' radio
Operation Hastings	replaced a ropebridge for AI
Operation Kingpin	decreased viewdistance to prevent lag
Operation Union		fixed a plane spawnposition
Pacific Railroad	fixed an ammobox position
Que Son Aftermath	fixed heightmap
Que Son Valley		fixed a stone
River Patrol		fixed spawnpoints at bridge ruin
Run Through The Jungle	fixed some mediclockers
Sa Pa			replaced bofors with ZPU-2/Quad-50, fixed plane positions
Saigon City		fixed bot names, added parachutes, added a sniper pickup kit at church
Stream			Multiplayer bug fixed
Swamp			fixed a ladder
Than Hoa Wetlands	fixed flying punji sticks
Tunnels of Cu Chi	fixed ticket counter, fixed outside map area
Why			fixed some object spawns


Hier ein link mit den aktuellen Files für die neue Version:
[ftp=ftp://eod20-com:happy69fight@88.198.52.198]ftp://eod20-com:happy69fight@88.198.52.198[/ftp]
BearClaw
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von BearClaw »

perfekt! bin schon gespannt :0n:...wie immer hat Lotte sicherlich gute Arbeit geleistet :applaus:
Arbeiten ist so schön, ich könnt denn ganzen Tag zusehen
Jeronimo
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von Jeronimo »

2010 war gesagt... 09 Stunden und 47 Minuten was das Jahr gerade mal alt, und dann schon dieser Post hier... Ihr seid doch alle wahnsinnig! :0f:

In dem Sinne, frohes neues (EoD) euch allen!
[align=center]Bild[/align]
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hslan.Bomben-Johnny
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von hslan.Bomben-Johnny »

und dabei hab ich grad erst 1.5 runtergeladen...
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Menace
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von Menace »

...und die neue Version macht richtig Spass, besonders wenn viele Leute, wie gestern Abend bei euch auf dem Server, da sind... :D
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hslan.Simpson
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von hslan.Simpson »

also was ich an der neuen version richtig gut finde:
die neuen sounds
neue skins für manche objekte
die explosionen der artelleri

und gefühlt sind die manche bots erheblich besser und bringen eine gute stimmung rein und machen gruppieren sich und bilden die reserve :)
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hslan.Bomben-Johnny
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Re: Eve of Destruction Classic 2.0

Beitrag von hslan.Bomben-Johnny »

habs grad auch mal testen können. Die neuen Sounds sind echt geil!
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